Retururi și reclamații
Returnarea mărfurilor
Ați comandat din magazinul nostru un produs care nu vi se potrivește sau l-ați cumpărat cadou care nu i-a plăcut destinatarului? Înțelegem că acest lucru se întâmplă și vom fi bucuroși să îl schimbăm cu o dimensiune sau un produs diferit în termen de 14 zile sau să vă oferim o rambursare.
Când puteți returna bunurile?
Puteti returna marfa din cauza marimii, culorii, dimensiunilor gresite, dar si complet fara a da motive. Cu toate acestea, este necesar să se respecte perioada de 14 zile pentru returnarea și retragerea din contract. Perioada de 14 zile incepe sa curga din a doua zi de la primirea marfii si este de zile calendaristice, adica inclusiv weekend-urile si sarbatorile.
Cum se procedează cu o retur?
- Bunurile trebuie să fie nefolosite. Desigur, puteți încerca hainele, dar trebuie să păstrați toate etichetele și să nu deteriorați bunurile în timp ce le încercați.
- Completati formularul de retragere din contract, in care trebuie sa scrieti toate informatiile care va privesc. Apoi atașați formularul tipărit, completat și semnat la bunurile ambalate.
- Cel mai bine este să împachetați mărfurile cu etichetele originale în același ambalaj în care v-au fost livrate. Trebuie să fie întotdeauna ambalat, astfel încât să nu fie deteriorat în timpul transportului. În cazul ornamentelor de blană și a pomponilor, este esențial ca acestea să fie returnate întotdeauna în ambalajul lor original, sau în orice alt ambalaj rezistent care va asigura protecție împotriva deteriorării. Dar nu într-o pungă sau un plic. Blana are o textura delicata, iar daca nu este protejata corespunzator, se poate sifona sau se poate deteriora.
- Trimiteți mărfurile ambalate împreună cu formularul la adresa unității noastre în cel mult 14 zile de la primirea acestuia:
Packeta Romania s.r.l.
94005177
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
- Dacă ați ales să schimbați bunurile cu alta, vă vom trimite la adresa dumneavoastră în termen de 14 zile. Dacă ați solicitat o rambursare, acestea vă vor fi trimise în același interval de timp, în același mod în care ați plătit pentru comandă.
Ce se întâmplă în cazul unei reclamații?
În termen de 2 ani de la achiziție, ne puteți contacta și în cazul unei reclamații, și anume în cazul unui defect al bunurilor pe care le-ați achiziționat de la noi. În acest caz, procedura este similară, inclusiv completarea formularului. Cu toate acestea, rezultatul depinde de evaluarea noastră de către experți a defectului dat al mărfurilor, în care suntem ghidați de termenii și condițiile de afaceri. După evaluare, vă vom anunța cum va fi tratată reclamația.
Nu sunteți sigur de returnări?
Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați la info@sikorashop.ro, unde vom fi bucuroși să vă ajutăm cu tot.