Sinteza termenilor și condițiilor

Magazinul online de la adresa https://www.sikorashop.ro/ este operat de antreprenorul Pavel Sikora, cu sediul în Plk. Velebnovského 87, 73991 Jablunkov, Cehia, CUI 10603522, înregistrată în Registrul Comerțului, CIF CZ6607241949. Ne puteți contacta prin e-mail sau telefon.

Finalizarea comenzii dvs. prin intermediul magazinului nostru online duce la încheierea contractului de achiziție dintre părți. Confirmăm acceptarea comenzii și încheierea contractului prin e-mail.

Trebuie să efectuați plata în termen de 7 zile de la încheierea contractului sau mai târziu, în funcție de metoda de plată aleasă.

În calitate de consumator, vă puteți retrage din contractul de achiziție încheiat în orice moment, în termen de până la 14 zile de la data primirii produselor. Contractele din care nu vă puteți retrageți le puteți găsi în textul integral al termenilor și condițiilor. Noi ne putem retrage din contracte încheiate în orice moment, până în momentul în care primiți produsele de la noi. În cazul în care nu acceptați produsele comandate, care au fost create pe comandă pentru dvs., avem dreptul de a solicita plata unei penalități contractuale de 30% din prețul de achiziție contracte ale căror produse nu au fost ridicate și au generat costuri cu livrarea. După retragerea din contract, trebuie să ne returnați produsele, inclusiv orice produse primite cadou sau bonus, dacă există, pe cheltuiala dvs., în termen de 14 zile de la retragerea din contract. Vă vom rambursa sumele achitate în termen de 14 zile de la acceptarea retragerii din contract, dar nu înainte de a ne returna produsele sau de a ne dovedi că acestea ne-au fost expediate.

Dacă comandați produse finite în magazinul nostru online, se va încheia un contract de achiziție.

Livrăm produse doar pe teritoriul României. Deveniți proprietarul produselor prin ridicarea acestora. Dacă dvs., în calitate de consumator, primiți produse deteriorate, vă rugăm să ne informați imediat. Dacă aflați despre deteriorare la primirea produselor, vă rugăm să informați și compania de transport despre acest fapt. Dacă achiziționați produse ca și persoană juridică, produse pe care le primiți deteriorate, trebuie să soluționați litigiul cu compania de transport.

Dacă sunteți consumator, aveți dreptul de a reclama defectele apărute produselor achiziționate în termen de 2 ani de la primirea lor. În calitate de persoană juridică, puteți solicita despăgubiri în termen de 6 luni, în cazul defectelor care erau prezente la produse în momentul în care riscul de deteriorare v-a fost transferat, în cazul defectelor ascunse în termen de 2 ani, de la data primirii produselor. Cum să efectuați reclamația produselor și ce trebuie să faceți în aceste cazuri modalitatea de efectuare a reclamației poate fi găsită în termenii și condițiile de mai jos.

Dispoziții generale

  • Domeniul de aplicare al condițiilor comerciale. Acești Termeni și condiții reglementează încheierea contractului dintre noi în calitate de comerciant și dvs. ca și client prin intermediul magazinului online, precum și drepturile și obligațiile noastre și ale dvs. care decurg din această relație comercială. Termenii și condițiile fac referire și la obligativitatea oferirii de informații. Informațiile despre prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi găsite într-un document separat, aflat pe pagina noastră. Termenii și condițiile comerciale intră în vigoare la 7.1.2023.
  • Abrevieri folosite. Folosim următoarele abrevieri în termenii și condițiile noastre:
    • Noi, și prin care ne referim la omul de afaceri, adică antreprenorul Pavel Sikora, cu sediul social Plk. Velebnovského 87, 73991 Jablunkov, Cehia, CUI 10603522, înregistrată în Registrul Comerțului, CIF CZ6607241949.
    • , adică clientul, deci cealaltă parte a contractului, alta decât noi, care poate fi una dintre următoarele entități:
      • Consumator, care este o persoană ce nu acționează în cadrul activităților sale comerciale sau în exercitarea independentă a profesiei sale;
      • Antreprenor, care este o persoană fizică sau juridică ce acționează în cadrul activităților sale comerciale sau în exercitarea independentă a profesiei sale.
    • Magazin online, adică interfața noastră web situată la adresa web https://www.sikorashop.ro/, unde puteți vizualiza oferta noastră și achiziționa produsele disponibile din sortimentul nostru.
    • E-mail, adică poștă electronică, ce poate fi utilizată pentru a ne contacta la adresa de e-mail disponibilă pe adresa web a magazinului nostru online.
    • Telefon, ce poate fi folosit pentru a ne contacta la numărul de telefon disponibil pe pagina magazinului nostru online.
    • Contracte, prin care se înțelege contracte de achiziție.
  • Relația termenilor și condițiilor cu contractul de achiziție. Termenii și condițiile comerciale sunt parte integrantă a tuturor contractului. Prevederile diferite din contract au prioritate față de formularea termenilor și condițiilor.
  • Relația contractului și a termenilor și condițiilor cu reglementările legale. Drepturile și obligațiile reglementate sau nereglementate de termenii și condițiile comerciale sau de contract sunt supuse legislației din Cehia, în special de Legea nr. 89/2012, Codul civil și Legea nr. 634/1992, privind protecția consumatorilor, în conformitate cu legile Uniunii Europene, în special Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor și Directiva 2000/31/CE privind comerțul electronic. În cazul unui conflict între termenii și condițiile comerciale sau contractului cu reglementările legale, cu excepția cazului în care este o chestiune care poate fi reglementată diferit printr-o anexă, reglementarea legală are prioritate.
  • Separabilitatea termenilor și condițiilor și a prevederilor contractuale. Dacă oricare dintre prevederile termenilor și condițiilor sau ale prevederilor contractuale devin invalide, ineficiente sau nu pot fi luate în considerare, acest lucru nu afectează valabilitatea și eficacitatea celorlalte prevederi ale termenilor și condițiilor și a celorlalte prevederi contractuale.
  • Relații cu elemente internaționale. Dacă relația stabilită prin contract conține un element internațional, atunci părțile convin că ea va fi guvernată de legislația din Cehia. Instanțele cehe sunt competente să soluționeze orice litigiu. Alegerea legii și a competenței locale în temeiul tezei anterioare nu privează consumatorul de protecția oferită de dispozițiile sistemului său juridic la care nu se poate deroga prin contract și care s-ar aplica în absența alegerii legii sau a competenței locale în temeiul articolului 6 alineatul (1) din Regulamentul (CE) nr. 593/2008 al Parlamentului European și al Consiliului din 17 iunie 2008 privind legea aplicabilă obligațiilor contractuale (Roma I). Convenția Națiunilor Unite privind contractele de achiziție internațională de produse (Convenția de la Viena) nu se aplică.
  • Modalități de soluționare a litigiilor. Orice reclamații și dispute între dvs. și noi pot fi rezolvate
    • extrajudiciar în cadrul unei proceduri desfășurate de Autoritatea Cehă de Inspecție a Comerțului (cz),
    • prin e-mail la adresa noastră de e-mail,
    • personal la oricare dintre unitățile noastre,
    • telefonic la numărul nostru de telefon.
  • Autoritățile de supraveghere. Activitățile noastre sunt supravegheate de autoritățile de stat din Cehia, cărora vă puteți adresa cu sugestiile dvs. în conformitate cu reglementările legale cu privire la competențele lor. Autoritățile de supraveghere ale statului sunt, în special:
    • Autoritatea cehă de inspecție a comerțului,
    • Birourile de licențiere comercială,
    • Biroul pentru protecția datelor cu caracter personal.

Comandarea produselor și încheierea contractelor

  • Comandarea produselor. Puteți comanda produse din magazinul nostru online astfel încât oferta pentru încheierea contractului de achiziție, reprezentată de prezentarea produselor în magazinul electronic, o acceptați prin intermediul:
    • magazinului online.

Acceptarea ofertei noastre cu o modificare sau abatere nu este posibilă și este considerată o contraofertă din partea dvs.

  • Comandarea de produse prin intermediul internetului. Puteți comanda produse prin intermediul magazinului online selectând produsele oferite în cantitatea, calitatea și designul necesare, prin introducerea acestora în

coșul virtual, completarea datelor solicitate, selectarea metodei de livrare a produselor și de plată și trimiterea comenzii prin apăsarea butonului „Finalizează comanda”, pas care încheie contractul. Înainte de trimiterea comenzii

veți putea verifica și modifica datele pe care le-ați introdus.

  • Confirmarea primirii comenzii. Vom confirma acceptarea cu succes a comenzii dvs. și încheierea contractului prin trimiterea unui e-mail la adresa dvs. precizată pe formularul de comandă, mesaj care va include:
  • confirmarea încheierii contractului de achiziție și conținutul comenzii.

În cazul unei comenzi incomplete sau incorecte, vă vom cere să o finalizați sau vă vom avertiza cu privire la imposibilitatea încheierii contractului de achiziție.

  • Limba contractuală și păstrarea contractului de achiziție. Contractele sunt încheiate în limba română. Stocăm contractele încheiate și vă oferim acces la contractul dvs. la cerere.

Încheierea contractului și conținutul acestora

  • Modificarea și anularea contractului. Contractele încheiate nu pot fi modificate sau anulate în mod unilateral; acest lucru se poate face numai pe baza unui acord reciproc sau dacă este stipulat de lege sau de termenii și condițiile comerciale prezente.
  • Conținutul contractului de achiziție. În baza contractului de achiziție încheiat, suntem obligați să vă livrăm fizic produsele comandate în modul convenit și să furnizăm orice servicii convenite, iar dvs. sunteți obligat să ridicați aceste produse și să achitați prețul total, care constă în prețul produselor comandate, taxa pentru tipul de plată ales, taxa de livrare a produselor și prețul oricăror alte servicii comandate.
  • Protecția proprietății intelectuale. Dacă vă furnizăm produse protejate de drepturi de proprietate intelectuală (în special lucrări protejate prin drepturi de autor, mărci comerciale, desene și modele industriale, brevete și modele de utilitate) în temeiul unui contract, contractul nu include o licență care să vă autorizeze să vă exercitați drepturile de proprietate intelectuală. În calitate de persoană fizică, nu puteți utiliza produse protejate prin drepturi de autor decât pentru uz personal și ca persoană juridică în alt mod decât pentru uz intern propriu, în special nu aveți dreptul de a reproduce, revinde, închiria sau pune în alt mod produsele la dispoziția terților.
  • Reduceri și oferte promoționale. Pentru reduceri sau alte evenimente de marketing, dacă nu se specifică altfel, reducerile individuale și alte oferte promoționale oferite nu pot fi combinate.
  • Cadouri și bonusuri. Dacă vi s-au oferit cadouri sau alte bonusuri ca parte a contractului, acest lucru se face pe baza unui acord de donație, așadar nu suntem responsabili pentru defectele acestora. Existența acordului de donație depinde de existența contractului de achiziție, iar acordul de donație se încheie în momentul în care contractul principal de achiziție este reziliat.

Condiții de plată

  • Metode de plată. Prețul total poate fi plătit în diferitele moduri, disponibile pe pagina corespunzătoare a magazinului nostru online.
  • Perioada pentru efectuarea plății. Sunteți obligat să achitați prețul total fie înainte de livrarea produselor, la primirea acestora, fie mai târziu, în funcție de metoda de plată selectată. Dacă prețul total trebuie achitat înainte de livrarea produselor, sunteți obligat să faceți acest lucru în termen de 7 zile de la încheierea contractului. Dacă prețul total este achitat prin intermediul unui furnizor de servicii de plată, acesta este plătit prin creditarea sumei monetare în contul nostru de către furnizorul serviciilor de plată.
  • Plata prin intermediul creditului bancar. În cazul în care plata prețului total este convenită printr-un împrumut sau alt produs financiar pe baza unui contract cu un furnizor de servicii financiare, acest raport este și el reglementat de contractul de achiziție și de termenii și condițiile furnizorului de produse financiare.
  • Trimiterea electronică a documentelor fiscale. Sunteți de acord cu emiterea unei facturi (document fiscal) și cu expedierea sa în format electronic la adresa de e-mail introdusă la comandă.

Condiții de livrare

  • Metode de livrare. Puteți găsi metodele de livrare disponibile pe pagina corespunzătoare din magazinul nostru online.
  • Restricții privind livrarea produselor. Livrăm produse doar în România.
  • Dobândirea dreptului de proprietate. Deveniți proprietarul produselor pe care vi le livrăm prin ridicarea acestora.
  • Perioada pentru efectuarea livrării. Perioada convenită pentru livrarea produselor începe odată cu încheierea contractului de achiziție. Dacă sunteți consumator și perioada de livrare nu este convenită, vă vom livra produsele fără întârzieri nejustificate, În cazul în care prețul total trebuie achitat înainte de livrarea produselor, termenul de livrare a acestora începe numai după achitarea prețului total. Produsele vor fi livrate la destinație din acel moment. Dacă nu sunteți consumator și produsele urmează să fie livrate la destinație folosind o companie de transport, acestea vor fi predate companiei de transport din acel moment.
  • Livrarea produselor care nu sunt pe stoc. Dacă achiziționați de la noi produse care nu sunt marcate ca fiind pe stoc, acesta este un caz în care trebuie să achiziționăm și să comandam mai întâi aceste produse. Despre data exactă a expedierii produselor din partea noastră (sub rezerva condițiilor de livrare ale partenerilor noștri) vă vom informa în cel mai scurt timp posibil. În ceea ce privește aceste produse, se poate întâmpla ca procurarea și livrarea lor în condițiile convenite să nu fie posibilă, de exemplu, dacă produsele nu mai sunt fabricate, dacă furnizorul a încetat să le mai livreze în Cehia sau în România sau dacă prețul sau costul de livrare a crescut semnificativ. În situația menționată în propoziția anterioară, avem dreptul de a ne retrage din contractul de achiziție (a se vedea articolul 6 din acești Termeni și condiții comerciale).
  • Ridicarea produselor. Sunteți obligat să ridicați produsele la ora și locul convenite, în funcție de metoda de livrare aleasă. În cazul în care produsele urmează să fie livrate de o companie de transport, sunteți obligat să le ridicați atunci când ajung la destinație. În cazul în care nu acceptați produsele, vom avea dreptul de a ne retrage din contract, dreptul de a solicita plata costurilor aferente livrării produselor, dacă acestea nu au fost plătite înainte de livrarea lor, și dreptul la plata taxei de depozitare pentru perioada de depozitare a acestora, care se încheie în momentul în care ridicați produsele, vă retrageți din contract sau noi ne retragem din contract. Taxa de depozitare este de 10 CZK pe zi, dar suma totală nu trebuie să depășească prețul produselor depozitate. Dacă vă vom

 livra în mod repetat produsele, după ce nu le-ați acceptat o dată, avem dreptul la rambursarea costurilor asociate livrării repetate.

  • Neridicarea produselor create speciale pentru dvs. Dacă nu acceptați produse care au fost special create pentru dvs., considerăm acest lucru ca o încălcare a contractului și sunteți de acord că avem dreptul de a ne retrage din contractul de achiziție într-un astfel de caz. Totodată, avem dreptul să vă solicităm plata unei penalizări contractuală în cuantumul stabilit ca sumă de 30% din prețul de achiziție al produselor ce nu au fost ridicare și costurile de livrare conform contractului de achiziție.
  • Verificarea identității la primirea produselor. În cazul în care produsele au fost achitate înainte de livrare, suntem îndreptățiți să condiționăm ridicarea produselor primite de un document de identitate.
  • Deteriorarea produselor aflate în tranzit către consumator. Dacă sunteți consumator, sunteți supus riscului de deteriorare a produselor aflate în tranzit. În cazul în care produsele vă sunt livrate deteriorate, sunteți obligat să ne informați despre deteriorare, de preferat:
    • prin e-mail la adresa noastră de e-mail,
    • telefonic la numărul nostru de telefon.

Dacă descoperiți deteriorarea coletului la ridicarea produselor, sunteți obligat să ne informați nu doar pe noi, ci și compania de transport atunci când ridicați produsele. Puteți cere companiei de transport să despacheteze coletul deteriorat înainte de a-l accepta, iar dacă descoperiți că produsele au fost deteriorate, nu sunteți obligat să acceptați coletul de la compania de transport.

  • Deteriorarea produselor aflate în tranzit către antreprenor. Dacă nu sunteți consumator și produsele comandate urmează să fie livrate de o companie de transport, riscul de deteriorare a produselor vă revine o dată cu primirea coletului. Dacă deteriorarea produselor apare după ce riscul de deteriorare a fost transferat clientului, nu putem fi responsabili pentru aceasta și deteriorarea produselor nu afectează obligația de plată a prețului total sau obligația de ridicare a coletului. În cazul în care produsele vă sunt livrate deteriorate, sunteți obligat să reclamați situația fără întârziere către compania de transport.
  • Ambalarea produselor. Cu excepția cazului în care s-a convenit altfel, produsele vor fi ambalate într-un mod adecvat pentru depozitarea și protecția lor.

Vouchere cadou

  • La plasarea unei comenzi, consumatorul poate introduce codurile conținute în voucherele cadou achiziționate furnizate de operator în conformitate cu regulile acestora.
  • Cu excepția cazului în care se specifică altfel în mod explicit de către operator, voucherele cadou:
    • nu pot fi solicitate în mod repetat;
    • pot fi combinate mai multe vouchere într-o singură achiziție;
    • nu pot fi folosite pentru a achiziționa alte vouchere.
  • Voucherul cadou emis este valabil 6 luni, consumatorul are dreptul să utilizeze voucherul cadou doar înainte de la expirarea acestuia. Vânzătorul nu oferă bani sau orice altă metodă de compensare pentru valoarea neutilizată a voucherului cadou.
  • Voucherele cadou nu pot fi schimbate în numerar. În cazul în care consumatorul achiziționează produse la un preț mai mic decât valoarea voucherului cadou, acesta nu are dreptul să i se returneze diferența rămasă din valoarea voucherului cadou sau la un nou voucher cadou pentru diferența rămasă.
  • În cazul în care voucherul cadou este utilizat cu încălcarea regulilor operatorului pentru utilizarea voucherelor cadou, operatorul are dreptul de a refuza voucherul cadou și de a se retrage din contractul de achiziție încheiat. În cazul în care apar ambiguități în interpretarea regulilor, se aplică interpretarea

Dreptul de retragere din contractul de achiziție

  • Generalități despre retragerea din contractul de achiziție. Prin retragerea din contractul încheiat, acesta este reziliat de la început, iar părțile sunt obligate să returneze tot ceea ce au furnizat pe baza contractului reziliat. Prin retragerea din contract acordul de donație legat de cadouri este și el implicit anulat. Dreptul de retragere poate fi exercitat în condiții stipulate în termeni și condițiile comerciale ale operatorului sau dacă după caz, în prevederile legale.
  • Dreptul nostru de retragere din contractul de achiziție. Avem dreptul de a ne retrage din contractul încheiat în orice moment de la data încheierii contractului până în momentul în care ridicați produsele comandate de la noi, din următoarele motive:
    • epuizarea stocurilor de produse comandate,
    • neridicarea produselor la livrarea acestora,
    • utilizarea abuzivă a sistemului de comandă al magazinului nostru online,
    • efectuarea unei comenzi repetate după ce neridicarea produselor din comanda anterioară,
    • informații incorecte la comandarea produselor,
    • comandarea produselor la un preț semnificativ mai mic decât prețul obișnuit, dacă acestea au fost oferite la acest preț ca urmare a unei greșeli sau erori a magazinului nostru online,
    • în conformitate cu paragrafele 5.5 și 5.7 ai acestor termeni,
    • că avem o datorie restantă față de dvs.,
    • altele chestiuni demne de o atenție specială.
  • Dreptul legal al consumatorului de retragere din contractul de achiziție. Dacă sunteți consumator, aveți dreptul de a vă retrage din contractul de achiziție încheiat în termen de 14 zile de la data
    • acceptarea produselor;
    • acceptarea ultimului produs, dacă ați comandat în cadrul unei singure comenzi mai multe produse care sunt livrate separat,
    • acceptarea ultimului articol sau a ultimei părți a unei livrări de produse constând din mai multe articole sau părți,
    • acceptarea primei livrări de produse, în cazul în care contractul prevede livrarea periodică a produselor pentru o perioadă de timp convenită,
    • încheierea unui contract, dacă este vorba despre un alt contract.
  • Imposibilitatea retragerii din contractul de achiziție. Nu aveți dreptul de a vă retrage din contractul de achiziție în cazul contractelor:
    • de furnizare a unor produse care au fost confecționate conform cerințelor dvs. sau care au fost adaptate nevoilor dvs., de obicei produse care au fost modificate în funcție de cerințele dvs. în calitate de cumpărător,
    • de furnizare a produselor în ambalaje sigilate care din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă nu mai pot fi returnate după ruperea ambalajului;
    • de furnizare a produselor perisabile sau cu o durată scurtă de valabilitate, precum și de produse care au fost amestecate iremediabil cu altele după livrare, datorită naturii lor;
    • de prestare de servicii, dacă acestea au fost furnizate integral,
    • altele, dacă legea prevede acest lucru.
  • Modalitatea de retragere din contractul de achiziție. Dacă aveți dreptul de a vă retrage din contractul de achiziție și doriți să vă retrageți, puteți face acest lucru sub forma unui act juridic unilateral, pe care ni-l transmiteți, de preferat
    • prin completarea modelului de formular de retragere aflat pa pagina magazinului nostru online la și trimiterea acestuia
      • prin e-mail, la adresa noastră de e-mail;
    • Respectarea termenului limită. Dacă sunteți consumator, este suficient să ne trimiteți retragerea în ultima zi a perioadei de retragere pentru a respecta termenul limită.
    • Returul produselor după retragerea din contractul de achiziție. Dacă vă retrageți din contract, sunteți obligat să ne returnați produsele pe cheltuiala dvs., de preferat în același timp cu retragerea din contract, nu mai târziu de 14 zile de la trimiterea retragerii,
      • trimițându-le la adresa sediului nostru social.

Trebuie să ne returnați bunurile nedeteriorate, curate, nepurtate și fără semne de utilizare, inclusiv toate accesoriile și documentația, de preferat, în ambalajul original. În același timp, sunteți obligat să ne returnați toate cadourile și bonusurile pe care le-ați primit în temeiul contractului anulat.

  • Rambursarea banilor după retragerea din contractul de achiziție. Dacă dvs., în calitate de consumator, vă retrageți din contract, vă vom rambursa sumele achitate în termen de 14 zile de la primirea retragerii din contract, dar nu înainte de a ne returna produsele sau de a dovedi că acestea ne-au fost expediate. În cazul în care valoarea produselor returnate este redusă ca urmare a manipulării, alta decât cea necesară pentru a se familiariza cu natura, caracteristicile și funcționalitatea acestora, suma returnată va fi redusă cu suma cu care a fost redusă valoarea produselor. Vă vom returna sumele în același mod în care le-am primit de la dvs. sau în orice alt mod convenit de comun acord, cu condiția să nu suportați costuri suplimentare. În cazul returului parțial al produselor, cumpărătorului nu i se rambursează costurile de transport.

Reclamațiile consumatorilor cu privire la defectele produselor

  • Această secțiune a Termenilor și condițiilor se aplică numai dacă sunteți consumator și reglementează răspunderea noastră pentru produsele defecte.
  • Perioada de reclamație. Puteți reclama la noi un defect care apare la produsele comandate în termen de 2 ani, în cazul produselor folosite în termen de 1 an, de la primirea acestora.
  • Răspunderea noastră pentru produsele Suntem responsabili pentru asigurarea faptului că bunurile sunt lipsite de defecte la momentul primirii lor. În special, suntem responsabili de faptul că
    • produsele corespund descrierii, tipului și cantității convenite, precum și calității, funcționalității și altor caracteristici convenite;
    • este adecvat scopului pentru care aveți nevoie de el, dacă am fost de acord cu asta,
    • produsele sunt livrate cu accesoriile și instrucțiunile de utilizare convenite, inclusiv instrucțiuni de asamblare sau instalare.
  • În plus, suntem responsabili pentru a ne asigura că, pe lângă proprietățile convenite, produsele îndeplinesc următoarele cerințe; asta nu se aplică dacă ați fost avertizat înainte de încheierea contractului că unele caracteristici ale produselor sunt diferite și ați fost de acord cu acest lucru:
    • sunt adecvate scopului pentru care produsele sunt utilizate în mod obișnuit, inclusiv în ceea ce privește drepturile terților, legislația, standardele tehnice sau codurile de conduită ale domeniului, în cazul în care nu există standarde tehnice;
    • cantitatea, calitatea și alte caracteristici, inclusiv durabilitatea, funcționalitatea, compatibilitatea și siguranța, corespunde caracteristicilor obișnuite ale produselor de același tip la care vă puteți aștepta în mod rezonabil, chiar luând în considerare declarațiile publice făcute de noi sau de o altă persoană din același lanț contractual, în special prin publicitate sau etichetare,
    • sunt livrate cu accesorii, inclusiv ambalaj, instrucțiuni de asamblare și alte instrucțiuni de utilizare la care vă puteți aștepta în mod rezonabil și
    • corespunde calităților sau designului mostrei sau șablonului pe care vi l-am furnizat înainte de încheierea contractului.
  • Limitarea răspunderii pentru produse defecte Nu suntem răspunzători
    • pentru uzura bunurilor în funcție de nivelul utilizării lor anterioare;
    • în cazul bunurilor deja folosite, pentru un defect corespunzător gradului de utilizare sau de uzură pe care acestea îl aveau la primire;
    • în cazul produselor perisabile cu o dată de expirare marcată și al produselor perisabile cu un termen de valabilitate marcat, pentru neutilizarea produselor după expirarea perioadei marcate,
    • dacă ați cauzat singur defectul.
  • Perioada de exercitare a dreptului de răspundere Sunteți obligat să inspectați produsele cât mai curând posibil și să vă asigurați de proprietățile lui și cantitatea livrată. Sunteți obligat să vă exercitați la noi dreptul care decurge din răspunderea pentru produsele defecte fără întârzieri nejustificate, cât mai curând posibil după ce puteți descoperi defectele, în perioada de reclamație.
  • Dreptul de a îndepărta defectul. Dacă produsele au un defect, aveți dreptul la eliminarea gratuită a produselor, fie prin livrarea de produse noi fără defecte, fie prin repararea acestora. Nu aveți dreptul de a alege metoda de eliminare dacă metoda pe care ați ales-o pentru a elimina defectul ar fi imposibilă sau disproporționat de costisitoare în comparație cu cealaltă metodă.
  • Dreptul la o reducere rezonabilă și retragerea din contract. Dacă refuzăm să eliminăm defectul sau nu îl remediem, dacă defectul reapare sau este o încălcare materială a contractului, sau este clar din declarația noastră sau din circumstanțe că defectul nu va fi remediat într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru dvs., puteți solicita o reducere rezonabilă sau vă puteți retrage din contractul de achiziție. Nu aveți dreptul de a vă retrage din contract dacă defectul este nesemnificativ.
  • Metoda de reclamație. Dacă doriți să vă exercitați dreptul care decurge din răspunderea pentru defecte, puteți face acest lucru cel mai bine:
    • prin trimiterea produselor la sediul nostru social,
    • în cazul în care pe certificatul de garanție sau alt document, pe ambalajul produselor sau în magazinul nostru online este indicată o altă persoană desemnată pentru răspunderea în caz de defecte, trimiteți produsele către această persoană.
  • Cerințe privind reclamațiile. Atunci când depuneți o reclamație, este necesar: să dovediți că produsele au fost achiziționate de la noi,
    • să ne informați ce defect al produselor reclamați și cum solicitați soluționarea reclamației.
    • Metoda necesară de gestionare a reclamației nu poate fi modificată fără consimțământul nostru.
  • Soluționarea reclamației. Reclamația dvs. va fi soluționată într-un termen rezonabil, nu mai târziu de 30 de zile de la data depunerii acesteia. Veți fi notificat cu privire la soluționarea reclamației în acest termen și produsele vă vor fi returnate în același mod în care ne-au fost predate la depunerea reclamației. Dacă reclamația nu este soluționată la timp, aveți dreptul de a vă retrage din contract sau de a solicita o reducere rezonabilă a prețului. În cazul în care reclamația dvs. este acceptată, termenul de depunere a reclamației va fi prelungit cu timpul necesar pentru procesarea reclamației dvs. În cazul unei reclamații acceptate, vom rambursa costurile de transport plătite numai în cuantumul celei mai ieftine metode de livrare comparabile celei pe care o oferim.
  • Rambursarea costurilor aferente reclamației. În cazul în care reclamația este respinsă, avem dreptul la rambursarea costurilor necesare pe care le suportăm pentru returnarea produselor dvs.
  • Confirmarea reclamației. Atunci când vă exercitați dreptul de răspundere pentru defecte ale produselor, vă vom trimite o confirmare scrisă a momentului în care v-ați exercitat dreptul, a conținutului reclamației și a metodei de soluționare a reclamației pe care o solicitați, precum și o confirmare a datei și a metodei de soluționare a reclamației, inclusiv o confirmare a reparației și a duratei acesteia sau o justificare scrisă a respingerii reclamației.
  • Garanție de calitate peste standard. În plus față de drepturile dvs. legale, vi se poate oferi o garanție peste standard pentru calitatea produselor. Aceasta rezultă dintr-o declarație a furnizorului de garanție, care poate fi făcută și prin publicitate, că va satisface peste standard drepturile dvs. legale în temeiul performanței defectuoase în cazul în care produsele nu au caracteristicile menționate în declarația de garanție. Drepturile care decurg din garanția de calitate de mai sus și condițiile de aplicare a acesteia sunt guvernate de declarația furnizorului de garanție. În cazul în care furnizorul de garanție garantează că produsele își vor păstra funcția și performanța în condiții normale de utilizare pentru o anumită perioadă de timp sau în cazul în care ambalajul produselor indică perioada de garanție sau termenul de valabilitate al produselor, atunci aveți dreptul cel puțin la livrarea de produse noi fără defecte sau la repararea acestora împotriva furnizorului de garanție.
  • Reclamații repetate. În cazul în care un defect reparabil apare în mod repetat după reparație (a treia reclamație pentru același defect sau a patra reclamație pentru defecte diferite) sau produsele au un număr mai mare de defecte (cel puțin trei defecte în același timp), cumpărătorul își poate exercita dreptul la o reducere a prețului de achiziție, poate schimba bunurile sau se poate retrage din

Reclamații pentru produse defecte în cazul antreprenorilor

  • Această secțiune a Termenilor și condițiilor se aplică numai dacă nu sunteți consumator și reglementează răspunderea noastră pentru produsele defecte.
  • Răspunderea noastră pentru produsele defecte. Vă vom livra produsele în cantitatea, calitatea și designul convenite. În cazul în care calitatea și designul nu sunt convenite, vă vom livra produsele într-o calitate și design adecvate scopului evident din contract; în caz contrar, adecvate scopului obișnuit. Dacă cantitatea este doar aproximativă, vom determina cantitatea exactă. În cazul în care produsele sunt defecte atunci când riscul de deteriorare vă revine,

ne asumăm răspunderea pentru asta.

  • Limitarea răspunderii pentru produse defecte. Nu suntem răspunzători
    • în cazul produselor vândute la un preț mai mic, pentru un defect pentru care s-a convenit prețul redus,
    • în cazul bunurilor deja folosite, pentru un defect corespunzător gradului de utilizare sau de uzură pe care acestea îl aveau la primire;
    • în cazul bunurilor deja folosite, pentru un defect corespunzător gradului de utilizare sau de uzură pe care acestea îl aveau la primire;
    • pentru defectele produselor, dacă rezultă, în special în cazul produselor utilizabile și perisabile, din natura lor;
    • pentru defectele produselor, dacă au fost cunoscute înainte de a le primi,
  • Perioada de exercitare a dreptului de răspundere Sunteți obligat să inspectați produsele cât mai curând posibil și să vă asigurați de proprietățile lui și cantitatea livrată. Sunteți obligat să vă exercitați la noi dreptul care decurge din răspunderea pentru produsele defecte fără întârzieri nejustificate, cât mai curând posibil după ce puteți descoperi defectele. Dreptul poate fi exercitat în termen de cel mult 6 luni, iar în cazul unui defect ascuns în termen de 2 ani de la data livrării produselor. În caz contrar, dreptul dvs. la răspunderea pentru bunurile defecte expiră și nu vă va fi acordat.
  • Drepturile dvs. în cazul unei încălcări semnificative a contractului. În cazul în care defectul constituie o încălcare materială a contractului, aveți dreptul:
    • la eliminarea defectului prin livrarea de noi produse fără defect sau prin livrarea produselor lipsă;
    • la eliminarea defectului prin repararea produselor,
    • la o reducere rezonabilă a prețului de achiziție sau
    • dreptul de a vă retragere din contract.

O încălcare semnificativă a contractului se consideră a fi livrarea de produse cu un defect de care trebuie să fi fost conștienți la momentul încheierii contractului și pe care, dacă l-ați fi prevăzut, nu ați fi încheiat contractul cu noi; în alte cazuri, încălcarea contractului se consideră a fi o încălcare minoră. Dacă nu ne notificați cu privire la dreptul ales, aveți aceleași drepturi ca în cazul unei încălcări minore a contractului.

  • Drepturile dvs. în cazul unei încălcări minore a contractului. Dacă defectul este o încălcare minoră a contractului, aveți dreptul:
    • la eliminarea defectului,
    • la o reducere rezonabilă a prețului de achiziție.

În cazul în care nu ne notificați cu privire la dreptul ales de dvs., putem remedia defectul prin repararea produselor, furnizarea de produse noi sau furnizarea produselor pe care nu le-am furnizat. Nu puteți modifica ulterior dreptul ales fără consimțământul nostru.

  • Imposibilitatea de a solicita retragerea din contract și livrarea de produse noi. Dacă nu puteți returna produsele în starea în care le-ați primit, nu puteți să vă retrageți din contract sau să solicitați livrarea de noi produse. Nu este valabil în cazul
    • în care a existat o schimbare a stării ca urmare a unei inspecții pentru a determina un defect al produselor;
    • în care ați utilizat produsele înainte de descoperirea defectului,
    • în care nu ați cauzat imposibilitatea de a returna produsele neschimbate prin acțiune sau omisiune sau
    • dacă ați vândut produsele înainte de descoperirea defectului, dacă le-ați consumat sau dacă le-ați modificat în cursul utilizării normale; dacă acest lucru s-a întâmplat doar parțial, trebuie să ne returnați ceea ce mai puteți returna și să ne despăgubiți pentru restul în măsura în care ați beneficiat de utilizarea produselor.
  • Metoda de reclamație. Dacă doriți să vă exercitați dreptul care decurge din răspunderea pentru defecte, puteți face acest lucru:
    • prin trimiterea produselor la sediul nostru social,
    • în cazul în care pe certificatul de garanție sau alt document, pe ambalajul produselor sau în magazinul nostru online este indicată o altă persoană desemnată pentru răspunderea în caz de defecte, trimiteți produsele către această persoană.
  • Cerințe privind reclamațiile. Bunurile trebuie să ne fie predate într-o stare care să ne permită să evaluăm legitimitatea reclamației, în special, nu este posibilă predarea bunurilor murdare în mod nerezonabil. Bunurile trebuie să ne fie predate într-o stare care să ne permită să evaluăm legitimitatea reclamației, în special, nu este posibilă predarea bunurilor murdare în mod nerezonabil. Atunci când depuneți o reclamație, este necesar:
    • să dovediți că produsele au fost achiziționate de la noi,
    • să ne informați ce defect al produselor reclamați și cum solicitați soluționarea reclamației. Metoda necesară de gestionare a reclamației nu poate fi modificată fără consimțământul nostru.
  • Soluționarea reclamației. Reclamația dvs. va fi procesată fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 45 de zile. Reclamația dvs. va fi procesată fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 45 de zile. Produsele vă vor fi returnate în același mod în care ne-au fost predate la depunerea reclamației. Dacă

 reclamația dvs. este acceptată, perioada de exercitare a drepturilor care decurg din răspunderea pentru defecte este prelungită cu timpul necesar pentru soluționarea reclamației dvs. În cazul unei reclamații acceptate, vom rambursa costurile de transport plătite numai în cuantumul celei mai ieftine metode de livrare comparabile celei pe care o oferim.

  • Rambursarea costurilor aferente reclamației. În cazul în care reclamația este respinsă, avem dreptul la rambursarea costurilor necesare pe care le suportăm pentru returnarea produselor dvs.
  • Garanție de calitate peste standard. În plus față de drepturile dvs. legale, vi se poate oferi o garanție peste standard pentru calitatea produselor. Aceasta rezultă dintr-o declarație a furnizorului de garanție, care poate fi făcută și prin publicitate, că va satisface peste standard drepturile dvs. legale în temeiul performanței defectuoase în cazul în care produsele nu au caracteristicile menționate în declarația de garanție. Drepturile care decurg din garanția de calitate de mai sus și condițiile de aplicare a acesteia sunt guvernate de declarația furnizorului de garanție. În cazul în care furnizorul de garanție garantează că produsele își vor păstra funcția și performanța în condiții normale de utilizare pentru o anumită perioadă de timp sau în cazul în care ambalajul produselor indică perioada de garanție sau termenul de valabilitate al produselor, atunci aveți dreptul cel puțin la livrarea de produse noi fără defecte sau la repararea acestora împotriva furnizorului de garanție.
  • Reclamații repetate. În cazul în care un defect reparabil apare în mod repetat după reparație (a treia reclamație pentru același defect sau a patra reclamație pentru defecte diferite) sau produsele au un număr mai mare de defecte (cel puțin trei defecte în același timp), cumpărătorul își poate exercita dreptul la o reducere a prețului de achiziție, poate schimba bunurile sau se poate retrage din contract.

Alte dispoziții

  • Înregistrarea vânzărilor În conformitate cu Legea privind evidența vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță cumpărătorului. Totodată, aceștia sunt obligați să înregistreze online vânzările primite la administratorul fiscal; În cazul unei defecțiuni tehnice, în termen de cel mult 48 de ore.